WhatFinger

The Post corrected the story after four hours

WaPo Quotes Satirical Website Clickhole as Authoritative Source


By -- Washington Free Beacon—— Bio and Archives--July 11, 2018

News Headlines and Videos | Comments | Print Friendly | Subscribe | Email Us

The Washington Post took four hours to correct a story that referred to a fake op-ed on the satirical site Clickhole as genuine.

The Post article follows the true story of British protesters campaigning to make the Green Day song “American Idiot” the number one single in the U.K.—More…



CFPSubcribe

Only YOU can save CFP from Social Media Suppression. Tweet, Post, Forward, Subscribe or Bookmark us

News on the Net -- Washington Free Beacon -- Bio and Archives | Comments

News from around the world


Commenting Policy

Please adhere to our commenting policy to avoid being banned. As a privately owned website, we reserve the right to remove any comment and ban any user at any time.

Comments that contain spam, advertising, vulgarity, threats of violence and death, racism, anti-Semitism, or personal or abusive attacks on other users may be removed and result in a ban.
-- Follow these instructions on registering: